bounce-rate.jpg

Bounce Rate. Μάθε τι είναι και για ποιο λόγο το θέλουμε

Όταν ένας χρήστης του διαδικτύου μπαίνει μέσα σε ένα site και βγαίνει γρήγορα, χωρίς να αφιερώσει χρόνο και χωρίς να επισκεφτεί και τις υπόλοιπες σελίδες αυτό ονομάζεται Bounce Rate.

Όσο μεγαλύτερο ποσοστό έχουμε στο Bounce Rate μιας Ιστοσελίδας (Υψηλό Bounce Rate), τόσο αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης μπήκε, το είδε και έφυγε πολύ γρήγορα. Εν αντιθέσει χαμηλό ποσοστό Bounce Rate (Χαμηλό Bounce Rate) σημαίνει ότι ο χρήστης επισκέφτηκε την ιστοσελίδα, ο χρόνος παραμονής του σε αυτήν ήταν μεγάλος και περιηγήθηκε και σε άλλες σελίδες του site.

Παρακολουθώντας το Bounce Rate στο site σας, σημαίνει ότι μπορείτε να ελέγξετε σε ποιες σελίδες μπαίνουν οι επισκέπτες σας και πόση ώρα κάθονται και τις διαβάζουν.

Σημαντική σημείωση πριν ξεκινήσετε και ευαισθητοποιηθείτε στο θέμα Υψηλό Bounce Rate, όσον αφορά την Ιστοσελίδα σας, είναι ότι αυτό μπορεί και αν μην είναι απαραίτητα κακό αφού το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας μπορεί να είναι τέτοιο που να επιτρέπει Υψηλό Bounce Rate.

Οι συμβουλές για το Bounce Rate

Για να μπορέσετε να έχετε Χαμηλό Bounce Rate στο site σας αλλά και για να αυξήσετε το χρόνο παραμονής των χρηστών σε αυτό, θα πρέπει συνεχώς να χρησιμοποιείτε όλες εκείνες τις σελίδες που έχουν πολύ καλή απόδοση, όσον αφορά την επισκεψιμότητα, για να μπορέσουν να την ”μεταδώσουν” και στις υπόλοιπες σελίδες του site σας. Αν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό καλό θα είναι να δείτε και άλλους σημαντικούς παράγοντες που μπορούν να σας βοηθήσουν:

  • Ενημερώστε την Ιστοσελίδα/Blog σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα με ποιοτικό περιεχόμενο.
  • Δοκιμάστε χαρακτηριστικά σημαντικά για το κοινό σας.
  • Δημιουργήστε Διαδραστικότητα με το κοινό σας μέσω χρήσιμων πηγών, κουίζ, παιχνίδια ή βραβεύσεις.
  • Ανά τακτά χρονικά διαστήματα τσεκάρετε τα Links σας αν δουλεύουν σωστά.

Ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για να μπορέστε να δείτε το Bounce Rate της Ιστοσελίδα σας είναι και το Google Analytics, όπου εκεί μπορείτε να ενημερωθείτε πόσοι χρήστες μπήκαν στο site σας, σε ποιες σελίδες, πόση ώρα αφιέρωσαν και το Bounce Rate. Έτσι θα μπορέσετε να συγκρίνετε τις σελίδες σας και να δείτε για ποιο λόγο μια σελίδα έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από κάποια άλλη.

Λεπτομέρειες

Κατηγορίαinternet-marketing
Ημερομηνία 20/10/2015
Από G.F.

Tags

internet-marketing