Η Τουριστική σας Επιχείρηση σε πρώτη προβολή
Οι κάτοχοι ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων στην Ελλάδα θα πρέπει να λάβουν ορισμένα σημεία πολύ σοβαρά υπόψιν, μιας και η συμπεριφορά των επισκεπτών της ιστοσελίδας τους δεν έχει καμία σχέση με αυτή για οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία.
Εδώ και μια πενταετία που ασχολούμαστε με το Hotel Internet Marketing έχουμε πάρει μέρος σε μια σειρά από project που έχουν να κάνουν τόσο με τον καλοκαιρινό τουρισμό, όσο και με τον χειμερινό. Τα αποτελέσματα των project αυτών έφεραν στην επιφάνεια τα παρακάτω και στα οποία πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα.
- Να αντιληφθείτε τα 4 επίπεδα αναζήτησης
- Τις διαφορετικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες που θα μοιράζεται πληροφορίες
- Οι καταστάσεις που θα πρέπει να γνωρίζετε όταν ένας χρήστης κάνει κράτηση διαδικτυακά.
Τα 4 επίπεδα της Αναζήτησης
Για να μπορέσει κάποιος χρήστης να αναζητήσει διαδικτυακά κάποιο κατάλυμα έχει τέσσερις διαφορετικούς τρόπους να το κάνει καλό είναι όσοι διαβάζουν το παρών άρθρο και είναι ιδιοκτήτες να δώσουν τεράστια προσοχή μιας και έτσι θα έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα και συνεπώς μεγαλύτερες πιθανότητες για κρατήσεις.
- Μέσα από τις Μηχανές αναζήτηση, όπως είναι η Google, το Bing και το Yahoo. Βέβαια για να σας βρίσκουν εκεί θα πρέπει να έχετε καλή ιστοσελίδα και να κάνετε Internet Marketing ή τουλάχιστον να υπάρχει το προβλεπόμενο On ή Off Site SEO (Search Engine Optimization), μέσω του οποίου θα έχετε παρουσία σε αυτές.
- Σύγκριση Ιστοσελίδων. Φροντίστε η ιστοσελίδα του καταλύματος σας να βρίσκετε σε μεγάλους διαδικτυακούς καταλόγους, όπως το TripAdvisor ή το Booking.com, όπου ο χρήστης μπορεί να κάνει σύγκριση των υπηρεσιών που προσφέρουν έτσι ώστε να παίρνει την καλύτερη απόφαση.
- Ιστοσελίδες Κρατήσεων. Στην Ελλάδα πολλοί είναι οι ξενοδόχοι που έχουν ‘’μεταφέρει’’ την κράτηση εντός της εταιρίας Booking μιας και οι ιστοσελίδες τους δεν διαθέτουν σύστημα κρατήσεων. Αρκετά σημαντικό αλλά χρειάζεται προσοχή με τις ιδιαίτερα υψηλές τιμές που εισάγει το Booking στα καταλύματα, μιας και αυτό μπορεί να αποθαρρύνει αρκετούς στο να κλείσουν.
- Αλυσίδες Τουριστικών Καταλυμάτων. Και σε αυτή την περίπτωση η σελίδα σας μπορεί να βρίσκεται μέσα σε μια αλυσίδα τουριστικών καταλυμάτων. Το συγκεκριμένο όμως έχει να κάνει περισσότερο με τα All Inclusive ξενοδοχεία παρά με τα υπόλοιπου τύπου καταλύματα.
Οι πλατφόρμες-συσκευές που κάνουμε αναζήτηση
Σίγουρα η τεχνολογία έχει βοηθήσει αρκετά στο να γίνετε καλύτερα και πιο εύκολα η αναζήτηση καθώς εκτός από συσκευές παρατηρούμε και μια τεράστια γκάμα από μοντέλα. Κύριο ρόλο στην αναζήτηση παίζει η εταιρία Android με την υποστήριξη της Google, ενώ και η Apple έχει πολλά apps που θα βοηθήσουν τους χρήστες να κάνουν αποδοτική και συνάμα γρήγορη την αναζήτηση. Ας δούμε πως γίνετε σήμερα η αναζήτηση και για ποιο λόγο τα site σας θα πρέπει να τις υποστηρίζουν:
- Οι χρήστες λατρεύουν να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα ή τα smartphone τους όταν βρίσκονται σε κίνηση και κάνουν τότε αναζήτηση. Οι περισσότεροι που κάνουν αναζήτηση από αυτές τις συσκευές έχουν στο μυαλό τους την ‘’1η Πληροφορία’’, όπου αργότερα όταν βρεθούν σε κάποιο desktop θα μπορέσουν να την αναπαράγουν πιο εύκολα και με περισσότερα αποτελέσματα.
- Οι χρήστες των tablets, είναι κυρίως αυτοί οι χρήστες που θα καθίσουν το απόγευμα και θα ψάξουν με την ησυχία τους για ξενοδοχείο. Η αναζήτηση και το κλείσιμο ενός δωματίου είναι πιο εύκολο σε σχέση με αυτό από ένα κινητό τηλέφωνο.
- Οι χρήστες από desktop είναι και οι περισσότεροι όπου αυτοί είναι που κάνουν και τα περισσότερα conversions- κρατήσεις αναλογικά με τις δύο παραπάνω κατηγορίες. Ο λόγος είναι ότι η μεγαλύτερη οθόνη ‘’δίνει’’ περισσότερο χώρο για να χαζέψει ή να ψάξει ο χρήστης.
Αν όλα τα παραπάνω δεν είναι εφαρμόσιμα στο δικό σας site τότε συμβαίνει να έχετε παλιό site και θα πρέπει να προχωρήσετε σε μια ριζική ανανέωση.
Τι θα πρέπει να γνωρίζετε όταν οι χρήστες ψάχνουν για καταλύματα σε έναν διαδικτυακό Τουριστικό Κατάλογο
Για να μπορέσετε να έχετε σωστά αποτελέσματα, όσον αφορά τις αναζητήσεις των χρηστών για τουριστικά καταλύματα μέσα από διαδικτυακούς καταλόγους, θα πρέπει να έχετε κατά νου τι επικρατεί πίσω από αυτή την αναζήτηση, καθώς είναι πολύ εύκολο ένας χρήστης να "πέσει" μέσα σε μια inner σελίδα σας και όχι στην Αρχική σας.
Για αυτό το λόγο ο κατάλογος αυτός θα πρέπει να έχει:
- Πλαίσιο διαλόγου Αναζήτησης, για να ψάχνουν οι χρήστες άνετα και γρήγορα.
- Να έχει περισσότερα από ένα αποτελέσματα για να μπορείτε να έχετε επιλογές αλλά και να μπορείτε να συγκρίνετε.
- Φωτογραφίες από τα καταλύματα.
- Τύπους δωματίων.
- Τιμές από τα δωμάτια.
- Παροχές που προσφέρει το κατάλυμα.
- Επισκοπήσεις καταλυμάτων και βαθμολογία.
Λεπτομέρειες
Κατηγορίαtravel
Ημερομηνία 27/10/2015
Από G.F.
Tags
Backlinks, SEO, Tourist Internet Marketing, Βελτιστοποιήση, γλωσσαρι seo
Τελευταία Νέα
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (e-business) II
20/08/2019